5 Modi efficaci per Fix Outlook Error 0x800CCC1A

Mentre pruvate d'invià o riceve e-mail, pudete scuntrà l'Errore Outlook 0x800CCC1A. In issu articulu, avemu da circà à i causi chiavi daretu à stu prublemu è vi porghju 5 manere efficaci à riparà lu.

5 Modi efficaci per Fix Outlook Error 0x800CCC1A

Quandu si tratta di clienti di e-mail, in particulare quelli chì eseguite da u vostru desktop, l'applicazione MS Outlook si trova sopra à i so cumpagni. L'applicazione hè ricca di funzioni è offre una larga flessibilità per l'integrazione di add-ins. Duranti l'anni, l'utilizatori anu utilizatu Outlook per u marketing guidatu da CRM per u travagliu di logging è a produtividade, grazia à a dispunibilità di parechji add-in avanzati. In fattu, per parechji prupietari di l'imprese, Outlook serve cum'è l'utilità primaria per a gestione di i so sforzi di vendita è di sviluppu cummerciale.

L'applicazione MS Outlook, malgradu tutti i riconoscimenti chì hà ricivutu annantu à l'anni, hè spessu criticata per i missaggi d'errore inane chì tira. Un tali esempiu hè l'Errore Outlook 0x800CCC1A chì unu riceve mentre tenta di mandà o riceve email.

Errore di Outlook 0x800CCC1A

Possibili Cause Dietro l'errore Outlook 0x800CCC1A

Per un usu mediu di Outlook, l'occurrence di Outlook Error 0x800CCC1A pò lancià una sfida. Tali utilizatori ùn ponu capisce cumu fora di u turchinu, l'errore hè ghjuntu. Eppo, ci pò esse parechji causi daretu à l 'errore startingu cù u putenziale tipu di crittografia incorrecte, stabilite in i paràmetri di u vostru contu di mail Outlook.

Altre cause pussibuli daretu à l'errore ponu include numeri di portu sbagliati per i paràmetri POP3 o SMTP, un schedariu di dati di Outlook corruptu, o ancu un prugramma cunflittu cum'è un antivirus. Fighjemu 5 modi efficaci per risolve stu prublema senza sudore.

#1. Revise Settings per SSL Encryption è Verificate Port Numbers per POP è SMTP

Quandu scontru u prublema, a prima cosa chì duvete verificà hè a vostra paràmetra SSL in u vostru contu di mail Outlook. Eccu ciò chì duvete fà.

a. Lanciate l'applicazione MS Outlook è andate à Info da a tabulazione File

b. Cliccate nant'à u Settings Account, cliccate apre u vostru contu mail.

c. In u prossimu schermu POP è IMAP Account Settings, cliccate nant'à More Settings.

Impostazioni di u contu POP è IMAP

d. In u prossimu schermu di l'Internet E-mail Settings, vai à a tabulazione Avanzate

e. Spuntate l'opzione per Stu servitore richiede una cunnessione criptata (SSL)

Configurazione Avanzata di E-Mail Internet

Assicuratevi chì avete inseritu ancu i numeri di portu curretti per POP3 è SMTP cum'è furnitu da u vostru fornitore di serviziu di e-mail.

#2. Riparate u schedariu PST di Outlook sottu cù un strumentu prufessiunale

L'errore Outlook 0x800CCC1A pò ancu esse causatu da un schedariu PST currutti. Per quessa, hè logicu di riparà u schedariu PST sottostante in un tentativu di risolve stu prublema. Per fà cusì avete bisognu di un strumentu di ricuperazione sofisticatu cum'è DataNumen Outlook Repair. Cù l'aiutu di sta utilità versatile, pudete ricuperà rapidamente u schedariu PST currutti in un mumentu.

DataNumen Outlook Repair

#3. Eseguite l'Outlook Inbox Repair Tool

In certi casi, pudete vulete eseguisce l'Inbox Repair Tool o ScanPST.exe furnitu da Microsoft per risolve u prublema. Per sapè cumu localizà l'applicazione, specifica per a vostra edizione Outlook, visitate u U sustegnu Microsoft.

scanpst.exe (Strumentu di riparazione inbox)

Una volta avete lanciatu l'applicazione, selezziunate u schedariu PST pertinente è eseguite una ricuperazione. Avete ancu tene à mente chì l'applicazione ùn pò micca travaglià in modu efficace in parechji casi o pò ancu fà una ricuperazione parziale. Una opzione megliu serà aduprà u strumentu prufessiunale citatu in u modu #2.

#4. Cunsiderate l'esecuzione di u Strumentu di Verificazione di File di Sistema in Windows

In certi casi, un prublema ligata à un errore di funzione Windows pò causà stu prublema. Per escludiri u prublema, pudete lancià l'utilità System File Checker in Windows è eseguisce una verificazione approfondita è risolve u prublema. Per lancià l'utilità:

  • Start u Command prompt in Windows.
  • Una volta chì appare u prompt Command neru, scrivite sfc / scannow per lancià l'utilità.

Per più dettagli, visitate u U sustegnu Microsoft.

#5. Risturà u Sistema cù l'aiutu di una copia di salvezza

In alcuni rare casi, u prublemu pò cuntinuà à persiste, malgradu à pruvà tutti i passi elencati sopra. In un tali scenariu, avete bisognu di eseguisce a funzione di Restaurazione di u Sistema è rinvià u sistema à una certa data quandu Outlook funzionava normalmente. Per lancià System Restore, scrivite Recovery in a casella di ricerca, è lanciate a funzione. In u screnu dopu, sottu Strumenti di ricuperazione Avanzate, cliccate nantu à Risturà Sistema Apertu. In seguitu, sceglite una data quandu l'Outlook era cumplettamente funziunale senza prublemi è inizià u prucessu di Risturà.

Risturà u sistema cù una copia di salvezza

Per infurmazione più dettagliata, visitate U sustegnu Microsoft.

Lascia un Audiolibro

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *