nota: Se vulete cuntattà stu cliente per avè una riferenza, per piacè cuntattate cun noi.

Sistemi Clearwell, u più grande e-discovery cumpagnia in i Stati Uniti, hè statu rinumatu per u so state-of-the-art Clearwell E-Discovery Platform. Tuttavia, una sfida ch'elli anu incontratu spessu era tratta OST schedari. Questi schedari sò generati da orticultura è cuntenenu i dati offline di e mailbox, cumpresi emails, cuntatti, è tutti l'altri oggetti. Quandu un servitore crash, sti schedari ùn ponu più esse aperti è leghje direttamente orticultura, ponendu ostaculi significativi in ​​u scuperta elettronica di e-mail è altri oggetti.

Da ghjennaghju di u 2010, per rinfurzà e capacità di a so piattaforma, Clearwell Systems hà cuminciatu à circà un pruduttu chì puderia integrà perfettamente in a so piattaforma è automatizà a cunversione di OST i schedari in schedari PST. Cuntrariu OST i schedari, i schedari PST ponu esse aperti è leghje in orticultura ancu in l'absenza di un servitore.

Cum'è una parte di u prucessu di ricerca di suluzione, Clearwell Systems hà valutatu largamente diversi prudutti simili nantu à u mercatu. A so ricerca li hà purtatu à cunsiderà u Kit di sviluppu di software (SDK) offerta da DataNumen cum'è un potenziale candidatu. Quì sottu hè a dumanda di valutazione da i sistemi Clearwell:

Richiesta di valutazione Clearwell

 

Dopu un periudu prolongatu di cumunicazione è teste sistematiche, anu decisu di integrà u DataNumen Exchange Recovery Commandline Tool, chjamatu prima Advanced Exchange Recovery Commandline Tool, parte di u SDK, in a so piattaforma. Quì sottu hè l'email riguardanti i termini dettagliati:

Termini Clearwell

Stu studiu di casu serve cum'è un esempiu di cumu Clearwell Systems hà indirizzatu cù successu un prublema recurrente in u so scuperta elettronica prucessu integrendu un adattatu SDK di terzu partitu da DataNumen, migliurà a funziunalità di a so piattaforma, è più solidificà u so statutu cum'è un capu e-discovery Cumpagnia.