Quandu si usa Microsoft SQL Server per attaccà o accede à un schedariu di basa di dati MDF currutti, pudete scontru una varietà di missaghji d'errore chì ponu esse cunfusu. Quì sottu, listeremu tutti l'errori, ordinati per frequenza. Per ogni errore, delinearemu i so sintomi, spieghemu a causa esatta, è furnisce i fugliali di mostra cù i fugliali fissi da DataNumen SQL Recovery. Questu avete aiutu à capisce megliu questi errori. Nota 'xxx.MDF' rapprisentarà u nome di u vostru corruptu SQL Server File di basa di dati MDF.

Bastu nantu à SQL Server o missaghji d'errore CHECKDB, ci sò trè tippi d'errori:

    1. Errori di allocazione: Sapemu chì i dati in i schedari MDF & NDF sò attribuiti cum'è Pagine. E ci sò parechje pagine speciale chì sò aduprate per a gestione di l'allocazione, cum'è seguente:
Tipu di pagina Description
Pagina GAM Magazzinate l'infurmazioni nantu à a mappa di allocazione globale (GAM).
Pagina SGAM Magazzinate l'infurmazioni nantu à a mappa di allocazione globale (SGAM).
Pagina IAM Store index allocation map (IAM) info.
Pagina PFS Almacene l'infurmazione di l'attribuzione di PFS.

Se qualchissia di e pagine di allocazione di sopra hà errori, o i dati gestiti da queste pagine di allocazione sò inconsistenti cù l'infurmazioni di allocazione, allora SQL Server o CHECKDB informarà errori di allocazione.

  • Errori di cunsistenza: For Pagine chì sò usati per almacenà dati, cumprese e pagine di dati è e pagine d'indici, se SQL Server o CHECKDB truvate ogni incongruenza trà u cuntenutu di a pagina è u checksum, allora anu da rapportu errori di cunsistenza.
  • Tutti l'altri errori: Ci ponu esse altri errori chì ùn cadenu in e duie categurie sopra.

 

SQL Server hà un strumentu integratu chjamatu DBCC, chì hà CHECKDB e CHECKABLE opzioni chì ponu aiutà à riparà una basa di dati MDF corrupta. Tuttavia, per i schedarii di basa di dati MDB severi danni, DBCC CHECKDB e CHECKABLE falla ancu.

Errori di cunsistenza rappurtati da CHECKDB:

Errori di allocazione riportati da CHECKDB:

Tutti l'altri errori riportati da CHECKDB: