Outlook hè u most cliente di e-mail largamente utilizatu in u mondu Windows. Tuttavia, i schedarii di dati PST di Outlook sò ancu propensi à corruzzione. Perchè? Sottu avemu da analizà i mutivi è suluzioni currispundenti.

1. Microsoft ùn furnisce micca un modu efficace per prevene a corruzzione di u schedariu PST

U primu è most impurtante hè chì Microsoft ùn furnisce micca un modu efficace per prevene a corruzzione, cum'è seguitu:

  1. U furmatu di u schedariu PST stessu ùn hà micca una funzione anti-corrupzione, cum'è un registru di ricuperazione cum'è in WinRAR .RAR formatu d'archiviu o pagina torrent cum'è in SQL Server basa di dati .MDF. Cù un registru di ricuperazione o pagina di torrent, quandu una parte di e dati sò currutti, hè faciule di ricuperà è riduce a probabilità di perdita di dati da 90%.
  2. U schedariu PST hè faciule per esse currutti quandu a dimensione di u schedariu aumenta, è ùn ci sò micca miccanichi per impediscenu automaticamente. Outlook ùn hà micca aduprà parechje schedari per almacenà e dati automaticamente quandu a dimensione di u schedariu hè grande. L'utilizatore hà bisognu à fà manualmente. E di sicuru, most di l'utilizatori ùn anu micca nutatu questu. L'unica funzione ligata in Outlook hè chì l'utilizatori accunsenu l'archiviu di e-mail antichi, ma sta funzione ùn presta micca attenzione à a dimensione di u schedariu.
  3. In Outlook, ùn ci hè micca una funzione di salvezza automatica per u schedariu PST. Se l'Outlook hà avutu una tale funzione, allora se un schedariu PST hè corrottu, ancu s'ellu ùn pò micca esse recuperatu, si pò risturà à una prima versione di salvezza, chì cuntene most di i dati aghjurnati se a copia di salvezza hè fatta ogni settimana.
  4. Microsoft furnisce un strumentu gratuitu di ricuperazione di file PST chjamatu scanpst, accumpagnatu cù Outlook. Tuttavia, pò solu riparà u schedariu PST cù corruzioni minori. Sè u dannu o corruzzione hè severu, allura scanpst vi fiasca per most di i casi.

2. Parechje persone sò Abusing u schedariu PST:

L'Outlook hè cusì populari chì ci sò tante persone chì l'utilizanu ogni ghjornu. È parechji abusanu di u schedariu PST chì u rende propensu à a corruzzione:

  1. Oghje, per via di l'aumentu di e-mail è altre dati persunali, a dimensione di u schedariu PST aumenta drasticamente. Da parechji GB in i primi tempi, à più di 20GB o ancu 50GB. U più grande hè u schedariu PST, più faciule serà corrottu. Una bona pratica per gestisce e grande dati hè di sparte in parechji schedarii PST più chjuchi, per esempiu, archive email vechji à i schedarii PST archiviati, per assicurà chì ogni dimensione di u schedariu PST <= 10GB, invece di utilizà un schedariu PST assai grande.
  2. Qualchissia chjuderà l'urdinatore quandu u schedariu PST hè sempre apertu da Outlook, chì pruvucarà ancu a corruzzione.
  3. Qualchissia guardà i grandi fugliali PST nantu à l'unità di rete, chì ùn hè micca cunsigliatu postu chì u schedariu PST stessu ùn hè micca pensatu per questu. È hè facile à causari corruzzione quandu accede à u schedariu PST via reta.

Infurmazioni più dettagliate nantu à e boni pratiche per prevene a corruzzione di u schedariu PST ponu esse truvate à https://www.datanumen.com/prevent-pst-corruption/

Cumu riparà i fugliali PST currutti:

Sè a corruzzione di u schedariu PST si trova, allora prima pudete pruvà gratis scanpst, postu chì hè u strumentu ufficiale furnitu da Microsoft per riparà i fugliali PST currutti, è hè liberu. Se ùn viaghja micca, pudete pruvà DataNumen Outlook Repair.

Da vede: