8 Modi efficaci per risolve Outlook Error 0x800CCC0B

A volte mentre pruvate di mandà email, pudete scontru l'errore Outlook 0x800CCC0B. In issu articulu, ci avissi a taliari lu pussibili prublemi chì pudia cuntribuisce à stu errore è vi offre 8 manere efficaci di risolviri lu.

A pusizione di MS Outlook cum'è u preeminente cliente di mailing desktop resta fermu malgradu decennii in esistenza. Da un cliente di mailing vanilla pianu, Outlook hà evolutu annantu à l'anni cum'è una piattaforma di cullaburazione per l'utilizatori di l'uffiziu, è per parechji, si raddoppia cum'è u repositoriu di i so cuntatti cummerciale. Mentre chì Outlook hà puntuatu altu nantu à u so settore di funzioni, hà alcuni difetti ligati à a robustezza. L 'applicazzioni pò à volte lanciari missaghji errore chì pò cunfundà ancu u most utilizatore espertu. L'errore di Outlook 0x800CCC0B cade in questa liga è hè tipicamenti nutatu quandu pruvate di mandà email.

Possibili Cause Dietro l'Errore Outlook 0x800CCC0B

Ci ponu esse parechji fattori chì ponu cuntribuisce à l'errore di Outlook 0x800CCC0B. Per starA cunfigurazione SMTP incorrecta hè una causa tipica di stu prublema. Aghjunghjite à questu cunflittu cù altri prugrammi o un schedariu PST corrottu pò ancu cuntribuisce à sta causa. I prublemi à a fine di u servitore cum'è restrizioni à i porti standard SMTP ponu ancu purtà à questu prublema.

Errore di Outlook 0x800CCC0B

#1. Eseguite un Hard Reboot à Restaru vostru Sistema

U assai primu passu chì vi tocca à piglià in casu vi nutari l 'errore hè di ristart u vostru sistema eseguendu un reboot duru. Prima di fà un reboot duru, assicuratevi di salvà tutti i dati è i fugliali chì site u travagliu. Per eseguisce un reboot duru, appughjà nantu à u buttone Power continuamente per una decina di seconde è avete nutatu chì l'urdinatore si spegne. Aspettate per uni pochi di seconde dopu chì u sistema hà disattivatu è appughjà u buttone di putenza di novu per restart u sistema. Una volta u sistema hà restarted, pruvate à mandà un email in Outlook per verificà se u prublema hè stata risolta.

#2. Disattivà l'applicazioni antivirus o i firewall in esecuzione in u vostru sistema

In casu chì avete una applicazione antivirus in esecuzione in u vostru sistema o un firewall, pruvate di disattivà tali prugrammi per verificà se u prublema hè risolta.

#3. Verificate i paràmetri di u servitore SMTP

I paràmetri di u servitore SMTP sbagliati ponu purtà à l'errore di Outlook 0x800CCC0B. Per verificà i vostri paràmetri SMTP, prima, verificate cù i fornituri di serviziu di mail per i paràmetri curretti. Dopu, eseguite i passi elencati quì sottu per cunvalidà i paràmetri inseriti prima.

  • Lanciate l'applicazione MS Outlook è andate à u File Insignia
  • sutta detailed capu à Impostazioni di u contu è di a rete suciale è cliccà nantu Settings Account da l'opzione drop-down
  • Selezziunate u contu di e-mail pertinente è fate un doppiu clic per lancià u Cambia di contu schermu chì mostra l'infurmazione di u servitore
  • Cliccate nant'à More Settings per apre Impostazioni di e-mail Internet schermu
  • Cliccate nant'à u Advanced tab è verificate i paràmetri di u portu per u servitore Outgoing. Abbinate cù u portu citatu da u vostru fornitore di serviziu.
Impostazioni di u servitore SMTP di Outlook

Ppi: Pudete pruvà à entre '26' cum'è u numeru di portu SMTP è pruvate à mandà email di novu. In certi casi, certi servitori di email tendenu à bluccà u portu 25 per prevene l'abusu di spam.

#4. Crea un novu Profilu in Outlook

In alcuni rarPer esempiu, un prufilu MS Outlook corruptu pò pruduce una situazione induve l'applicazione starts lampendu stu missaghju d'errore. Per eliminà questu rara pussibilità, cunzidira criendu un novu Profile Outlook è poi mette u contu di email attuale sottu.

Crea un novu prufilu Outlook

#5. Pruvate l'Alternate Port Settings

In certi casi, diverse paràmetri di portu per SMTP è POP3 sò cunnisciuti per risolve u prublema. Per fà cusì, apre a tabulazione Avanzata sottu a schermu di l'Internet Email Settings (cum'è mostra in #3) è entre 465 cum'è u numeru di portu per SMTP è 995 cum'è u numeru di portu per POP3. Verificate se questu risolve u prublema.

6. Eseguite u Disk Cleanup Utility Present in u vostru Sistema Windows

A volte l'entrata di cache pò cunflittu cù i paràmetri di u vostru servitore. Per risolve u prublema lanciate u Utilità di pulizia di discu usendu i passi elencati quì sottu

  • In Windows Search Box (Run Box) scrive in "cleanmgr.exe"
  • Quandu u Discu Cleanup L'utilità si mostra, seguite l'istruzzioni nantu à u screnu per inizià u prucessu di pulizia di u discu.  
  • Una volta u prucessu di pulizia hè cumpletu, restart u vostru sistema è apre l'applicazione Outlook è verificate se u prublema hè stata risolta
Pulizia di discu in Windows

#7. Pruvate à riparà u schedariu di dati PST cù un putente strumentu di ricuperazione

In casu chì u schedariu PST sottostante hà sviluppatu errori, pò purtà à stu prublema chì si vede da u turchinu. Per isolà u prublema, utilizate un strumentu di ricuperazione di punta cum'è DataNumen Outlook Repair per ricuperà u cuntenutu di u schedariu cumprumissu. Una volta u schedariu hè statu recuperatu, rimpiazzà u schedariu uriginale cù u schedariu Output è pruvà lanciari Outlook novu.

DataNumen Outlook Repair

#8. Eseguite una Restaurazione di u Sistema

In ocasu, malgradu a realizazione di tutti i passi elencati sopra, u prublema pò cuntinuà à persiste. In un tali casu, duvete eseguisce Restaurazione di Sistema utilità per rinvià u sistema à un statu precedente scegliendu currettamente una data di u puntu di restaurazione quandu l'applicazione Outlook funzionava in ordine perfettu.

Restaurazione di u sistema di Windows

Una risposta à "8 modi efficaci per risolve l'errore Outlook 0x800CCC0B"

  1. Wow, fantasticu layout di blog! Quantu tempu avete mai gestitu un blog
    per? avete fattu un blogging faciule. L'aspettu tutale di u vostru situ hè maravigliosu, cusì intelligente cum'è u
    cuntenutu! Pudete vede simili: dobry sklep è quì najlepszy sklep

Lascia un Audiolibro

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *